analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2010/02/22

VEES








6 komentářů:

  1. neco jako promo? moc libi...! až na druhou a třetí mi přijdou všechny eňoňuňo

    OdpovědětVymazat
  2. jo promo, ale mne se vubec nelibi... ty venkovni vubec (neco jako kluci an prochazce) a ty vevnitř.. ty se mi libi atmosferou ale je tam spousta chyb jakoze od tech veci kam koukaj,jak se tvarej (na promu by prece meli vypadat co nejlip) po ruzny prepaly a tak.. nakonec jsem ráda, že promo fotky budou mít od mojí kamarádky Aude :) http://audephotographie.canalblog.com/ líbí se mi mnohem vic!!! co ty an ně?

    OdpovědětVymazat
  3. no tak ma tam jen dve fotky..ta prvni je super..ale rekla bych docela srovnatelne s tvojima- zejmena...ta barevna s cígem a posledni se mi hrozně líbí to bw..takový šedivý, moc dobrý..

    OdpovědětVymazat
  4. oni prave BW vubec nechtei.. ale asi nebudou mit fotky ani od Aude.. :) ale od Lucky (basakovo slecna :)) http://picasaweb.google.com/foto.lucie/VEES jaky se ti zdaj? mne seta prvni pulka libi ... ale vubec ne kvalita!

    OdpovědětVymazat
  5. kvalita je snad naschval,ne..? ale u techto fotek mi to ani nevadi..takovy doprovodny noise

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE