analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2010/08/31

Maturitní šaty




















rozhodně, rozhodně, rozhodně nechci nic princeznovského, co vypadá jako dort, má to širokou sukni a korzet... to, co mají na sobě všechny a všechny v tom vypadají hrozně sladce, zvlášť když mají vlasy do složitého drdolu se sponkama ve tvaru kytiček...
chci něco, co si za pár měsíců budu moci vzít do divadla nebo na jiný ples, něco jednoduchého, nejspíš s volnými zády a dlouhé, nebo naopak hodně krátké...
Co jste měly na sobě vy?

11 komentářů:

  1. ty zelene, ktere ma na sobe K.Knightly jednoznacne vedou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jako jediná ze tří maturitních tříd jsem měla šaty ke kolenům a rázem se mi na čelo přilepilo hovínko ve tvaru slůvka "vyvrhel!". Takže hodně štěstí, Leni, třeba to tam u vás skousnou lidi líp :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mad Worker: jééé ty žiješ?! u nás na maloměstě to nezkousnou tuplem, 90% holek ze třídy bude mít šaty typu dortík, ale za nálepku "hovínko" budud jedině ráda, lepší než "princezna"... už se těšim... a na boj o tablo (oni budou chtít něco komunistickýho, čb fotky, pohldy do blba a pod tablem písemky s pětkama a tahákama) a já něco ... ehm.. trochu lepšího... to bude teprv BOJ

    OdpovědětVymazat
  4. Speciálně na tvoje šaty se opravdu těším :)

    OdpovědětVymazat
  5. hlavně jakože dohro...to se musíme ještě ale něják sladit hehe

    OdpovědětVymazat
  6. měla jsem černou klasiku, délka po kolena..ty šaty už jsem měla milion let předtím, takže žádné hrocení, nic moc to pro mě stejně neznamenalo, jen oficiální šaškárna.

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem černé po kolena s volnými zády a k tomu barevné punčochy a baleríny. A připadala jsem si jako Francouzka mezi šlehačkovejma zákuskama:) Huráá!
    Určitě ti to bude slušet!

    OdpovědětVymazat
  8. maturák mám až letos...
    ale rozhodně, rozhodně, rozhodně moc se mi líbí, že nepůjdeš za dort v drdolu.protože vidět dvacet holek v korzetu a lesklé sukni s drdolem, to je pro mě spíš přehlídka hrůzy...

    OdpovědětVymazat
  9. tie prve tri su genialne, take nieco zhanam aj ja aj ked maturitu mam davno za sebou.

    OdpovědětVymazat
  10. šesté ze spoda jsou nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  11. já si dnes na aukru koupila za padesát kč červené dlouhé šaty z Paříže 70. let. Hodlám je zkrátit nad kolena plus nějaké další úpravy.
    Myslím, že maturák není nic zásadního a jsem ráda, že se u nás tablo nevede.

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE