analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2010/10/09

Toxique na Designbloku






1 komentář:

  1. JAK jsem se vyléčil z choroby herbicidů
    Jsem tady, abych svědčil o tom, co mi DR.SUBLA udělala. Trpím (HERPES) nemocí za posledních 4 let a trpím neustálou bolestí, zejména v kolenou. Během prvního roku jsem měl víru v Boha, že budu někdy uzdravena. Tato nemoc začala cirkulovat po celém těle a užívala jsem léčbu od svého lékaře, před několika týdny jsem se setkal s svědectvím o jedné dámě na internetu, která svědčila o muži zvaném DR.SUBLA o tom, jak ji vyléčil z herpesových chorob. A ona také dala e-mailovou adresu tohoto muže a poradila někoho, aby ho kontaktoval za pomoc za jakoukoliv nemoc, že ​​by mu pomohl, a tak jsem ho poslal e-mailem, abych mu vyprávěl o mém (HERPES), řekl mi, že se nemusím bát, bude vyléčen! No, nikdy jsem tomu nevěřil. Po několika procedurách a nápravách, které mi tento muž dal několik týdnů později, jsem začal prožívat změny jako DR. SUBLA mě ujistila, že budu vyléčen, po nějaké době jsem šel k doktorovi, abych potvrdil, že když jsem konečně uzdravil, viděl jsem, že to bylo TRUE, test byl negativní. Takže přátelé můj poradit je, pokud máte takovou nemoc nebo jiný vůbec, můžete kontaktovat DR.SUBLA za pomoc pomocí e-mailu} (dr.sublatradictionhome@gmail.com) Nebo ho zatelefonujte na jeho mobilní telefon +2349034287285.

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE