analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2011/04/03

Hele, u nás v parku je internet

Protivín hlásí 25°C, mám na sobě šortky a tričko ze sekáče + DIY korále!

A obsah mý kabelky (též ze sekáče)? Ntb se seminárkou, učebnice literatury, noviny, Respekt (Reflex se nedá číst, ale Respekt taky není ono), jablko a papírový kapesníky.

7 komentářů:

  1. Ten Protivín, kde se narodil Jiří Kolář, o kterého momentálně jevím největší zájem, který jsem mužům ochotna věnovat (rozuměj, píšu na něj bakalářku)?

    Reflex bída, Respekt bída. Co číst normálního?

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ano ten Protivín. Máme tu dokonce jeho výstavu ale na to, že je tu jeho rodiště, je to výstava bídná). Taky ho mám ráda, ta bakalářka by mě teda zajímala moc!:) Ale nenervuj se při ní tak!
    Nevím co číst, minule jsem v trafice dokonce zoufale nahlížela do Epochy, 21. století nebo nějakého historického plátku (když už maturuju z toho dějáku, říkala jsem si), ale nic mě nezaujalo. V Respektu je na mě příliš esejí, nic moc objektivního, ale teď je tam pár dobrejch článků - jeden o Nerudovi mě zaujal. JInak taky stále hledám. Kombinuju s MF dnes nebo lidovkama...

    OdpovědětVymazat
  3. Reflex jsem kupovala spíš ze zvyku, ale teď když ho zdražili!!radši koupim Čtyřlístek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, všimla jsem si, že se nacházím na tvém seznamu (zřejmě) oblíbených blogů. Potěšilo mě to, ale čím jsem si to zasloužila? Ony někoho ty moje kecy povětšinou o škole taky zajímají? :-D
    Á další kolegyně maturantka. Já říkám pořád, že nás bloguje strašně moc. Přeju hodně štěstí :)

    Reflex ani Respekt nečtu. Akorát si každej pátek prolistuju magazín Lidových novin Pátek. Bývají tam někdy zajímavé věci. A úvodní články taky stojí za to.

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE