analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2011/04/16

Otázka do pléna

když už jsou všude okolo ty fešnblogy.


Co jste měly (ano, ptám se pouze dam) na sobě při maturitní zkoušce?

13 komentářů:

  1. Měla jsem na sobě fialový kostýmek, který mi ušila maminka. Nebyl jen tak obyčejný - látka měla květovanou texturu a byla to taková světle fialová barva. Pod ním jsem měla tuším černé tílko a na nohách bílé barokní balerínky.

    Škoda, že jsem tak ztloustla a musel pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. taky tu otázku teď řeším...asi skončím u "nudné" klasiky, černé kalhoty, nějaká blůzka a balerínky..

    OdpovědětVymazat
  3. já žádnou nudnou klasiku nechci, ale aby mě k tý maturitě pustili... varovali nás, že musíme být slušně oblečení!:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla oxfordky na podpatku, černou sukni, modrou košulku s krátkým rukávem a vestičku.
    Podle mě pokud nechceš nudnou klasiku, tak zvol nějaké šaty - tam se člověk může mnohem víc vyřádit na barvě, střihu i textuře, než u klasické kombinace sukně/kalhoty a košile. A budeš krásně vyčnívat, protože podle mých pozorování samozřejmě většina studentek volí právě tu nezajímavou "kancelářskou" klasiku.

    OdpovědětVymazat
  5. Já řeším teď to samé ke státnicím a mám v hlavě namyšleno, že to budou světlejší šaty a velký výstřih - ale na zádech. To je svůdné, ale tím, že je to na zádech, není to tak prvoplánové. No a moje zelené boty na podpatku.

    Stejně se u toho budu potit a určitě i brečet.

    OdpovědětVymazat
  6. Bílé tričko s komiksovým obrázkem kterak muž vášnivě líbá blond ženu (konkrétně značky zara), přes to černý svetr z HM, 83% bavlna a 17% polyamid, tmavou suken nad kolena s dvěma horizontálními proužky krémové barvy ve spodní části, černé punčocháče a cvičky s onou legendární červenomodrou vlaječkou (nekecám, až ten den jsem totiž zjistila, že kromě conversek vážně žádný jiný boty nemám a matka má o dvě čísla menší nohu). Naproti mě sedělo spoustu špatně padnoucích tesilových obleků a kostýmů nadměrných velikostí, na stole děsně páchly dva dny starý karafiáty a v jednu chvíli si náš třídní dokonce krknul. Prostě taková provinční verze maturity. A bylo to za 8!

    OdpovědětVymazat
  7. šedofialový šaty s tmavě šedými siluetami květin - pouzdrovější střih, pevnější bavlna, ne moc velkej výstřih (via sekáč na rohu) a nějaký modrý balerínky, cestou tam černej propínací svetřík. bylo strašný vedro.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem konečně na Kájině blogu vyhledala odkaz na blog tvůj :) A otázka mě zaujala. Respektive zaujalo mě, že i ty ji pokládáš, moje spolužačky to nedávno začaly horlivě řešit. Já upřímně myslím, že to bude poslední věc, nad kterou budeš přemýšlet, až na ten den dojde:) Vezmi si to, co by sis vzala do Stavovského divadla, nauč se maximum, co se ti hlavy vleze a máš zaděláno na úspěšný den:)

    OdpovědětVymazat
  9. kratkou zelenou sukni (ktera ani nebyla moje.) !!

    OdpovědětVymazat
  10. nemam tušení, něco v čem se dobře zvrací nervozitou, nebo na pomaturitním večírku, takže drdol:). Ale ty máš krátký vlasy, tak jsi z obliga.

    OdpovědětVymazat
  11. Katie the Gnome: Čoveče, z vlastní zkušenosti můžu říct, že oblečení rozhodně nebyla ta poslední věc, na kterou jsem myslela v maturitní den :D. Podle mě se fakt vyplatí si to trochu promyslet, aby to člověka pak buď ráno nevyplašilo (už tak nervy pracujou a najednou se člověk má ještě rozhodovat, do čeho se navleče) a nebo při zkoušce nerozptylovalo (vyberu něco jen letmo a najednou zjistím, že mi to nějak nesedí, někde táhne nebo srovnám se zbytkem a zjistím, že jsem podcenila situaci a jsem jako trhan - nič moč :D).
    Nicméně nejdůležitější je při maturitní zkoušce koupit si RedBulla a vypít ho v tu správnou chvíli (aby člověk v danou půlhodinu nemusel zoufale křížit nohy :D).

    OdpovědětVymazat
  12. Hehe, no a budeš to riskovat nebo vsadíš na jistotu? Já myslím, že ten den odhodím veškerý svůj půvab a touhy po originalitě stranou a zvolím to nejpohodlnější (naprosto souhlasím s Černou Zeleninou, že pohodlí comes first, ještě se tam bát, že mi vyleze sukně nebo se mi roztrhnou punčochy) a nejklasičtější, co mě napadne. Musím soustředit svoje síly na znalosti, nezbývá prostor na složité outfity :))

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE