analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2011/05/30

Kytičky letí

romantika jak vyšitá

*

mimochodem mám odmaturováno (třikrát hurá) - i když zatím ještě napůl v úterý, ve středu a ve čtvrtek mě ještě čekaj písemný testy, fuj
Reakce na minulý článek o tom, jak jsem se dostala na VŠ byly rozporuplné - jistý Antifashionisto (zdravím) mi naznačil, že se vychloubám a že vůbec není hezké takhle o tom psát.
mým záměrem nebylo se vychloubat, alébrž jen předat informace, odpovědět Ef a sdělit jak to cca vypadalo... V posledních měsících jsem totiž doslova hltala články o maturitě, přijímačkách, stresu ze školy a podobně, takže jsem chtěla sepsat něco podobného...
Zaujatý postoj Antifashionisty k mé osoby nepramení ze závisti (on se na DAMU dostal taky - a bez fňukání), nýbrž z vyčerpání mými půlročními hysterickými záchvaty - "já se tam nedostanu, já neodmaturuju, nic neumim..." Dále jsem jej kromě poslouchání mých nářků nutila ke zkoušení mé osoby, uklidňování, že se určitěěě dostanu atd. atd. Snad konečně za námi!
A neříkejte mi, že zkouškový je horší!!! Nesmí!

*
A teď k maturitě - přičemž se opět nechci vychloubat.
ČJ: Václav Havel - Zahradní slavnost 14/15 - chtěla jsem si vytáhnout jakýkoli drama, takže jsem byla ráda. Šlo mi to po másle až na ty ukřivděný řeči učitelky ČJ: "Řekni nám nějaký hry od Václava Havla..." "Asanace, Odcházení, Ztížená možnost soustředění, Vyrozumění..." "Já chci slyšet ale tu nejdůležitější." "Já vím jakou myslíte, ale teď si nemůžu vzpomenout..." "Synonymum k přijetí?" "Já opravdu nevím, mám úplný okno." "No... Lenko, takhle kdybys nevěděla u přijímacích zkoušek na DAMU, to by tě asi nevzdali, cooo?"
AJ: Nemoci, zdraví, první pomoc 32/39 - fuj, fuj... zmatek v miliónech papírů, který ani nebyly ničím sepnutý, nešlo to popořadě, spousta úkolů, který maj ještě podúkoly, no vůbec jsem se v tom neorientovala a navíc ještě téma, kterýmu nehovím...
DĚJ: Vznik a vývoj USA - 1, modlila jsem se, abych si nevytáhla určité dvě otázky, protože to bych se rovnou mohla otočit na podpatku, ale podařilo se mi vytáhnout se jednu z těch oblíbených. Z atlasu jsem si vypsala nejdůležitější data a omáčku jsem věděla, takže docela bez problémů až na "záludnou otázku" nakonec: "A víš nějaký film na téma Severu proti Jihu?" "É... Sever proti Jihu?" "Hahah, ale nějaký novější... slaďák s Nicol Kidman?" "Ha, tak to fakt nevím." "Návrat do Cold Mountain" Po zkoušení mi bylo vytknuto, že jsem to vyprávěla moc uvolněně. (WTF?)
ZSV: Úloha státu v tržní ekonomice (daně, rozpočet), právní subjekty v tržní ekonomice + Diferenciace společnosti, sociální distance, sociální stratifikace, sociální mobilita - 1. Spolužačka přede mnou si vytáhla mojí nejneoblíbenější otázku - Současná ekonomika v ČR a ve světě, kde bych mohla jen tak nasucho polykat, ale zbylo tam ještě spousta moderní a současný filozofie, takže jsem se bála... Ale vytáhla jsem si sociologii - to mi přijde úplně lehké, jen tak na okecávání a ekonomii, kterou mi o víkendu trpělivě vysvětloval Honza - vše mi ukázal na příkladech pro hloupý a já si nakonec tu ekonomii vytáhnout chtěla. Haha.

Takže nyní jen pár slohovek a didaktických testů a pak si užívám až do října!


2 komentáře:

  1. V angličtině to samé - zmatek, zmatek, pět minut jsem hledala konec a začátek. Měla jsem Londýn a bravurně k tomu zvládli fotopřílohu - bucking. palác vyfocený okdusi z parku, i když jsem tam byla, málem jsem to nepoznala, stejně tak Tower...
    a dnešní test z češtiny tomu nasadil korunu "vlčice se páří v lednu a únoru, březí jsou 63 - 64 dnů, kdy nejpozději budou mít vlčata?"

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE