analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2011/06/06

Kosmetická recenze

Kosmetická redaktorka Fashionbooku Dina pro vás vyzkoušela další beauty novinku. Tentokrát testovala řasenku F&F.

Obal je jednoduchý, černý plastový s logem firmy. Kartáček je hodně hustý, není nijak zahnutý. Barva řasenky je ebenově černá, řasenka nemá žádnou specifickou vůni.

Použití je jednoduché, na kartáček se nenabere ani příliš velké, ani příliš malé množství řasenky. Řasy získají výraznou barvu, jsou zhuštěné a prodloužené zároveň. Na večerní look ale naneste více vrstev. Na řasách vydží celý den, navíc přežije bez úhony i nějakou tu slzu. Z očí se nedrolí ani neopadává během dne. Nicméně ji lze odstranit velmi snadno běžným odličovačem.

S produktem jsem byla nadmíru spokojena a nadále řasenku používám. V poměru kvalita/cena je kvalita jednoznačně velmi vysoko nad cenou, která činí 140 Kč.

(zdroj)

----

nějak mi nejdou přidávat komentáře na fashionbook, tak svůj názor sdělím zde...

Srandovnější kosmetickou recenzi jsem nikdy nikde nečetla. Asi nemám pochopení pro bláboly (ano, tohle slovo se mi zdá nejpříznačnější) tohoto typu, kdy mi kosmetická redaktorka dává beauty typy (hrozný slovní spojení) a vysvětluje, že nanášení řasenky je jednoduché. Ono někdy bylo složité?

4 komentáře:

  1. http://subaudition.blogspot.com/2011/06/stripky.html
    ahoj, chci se tě zeptet, zda znáš firmu, která vyrábí tu poslední skříň...díky ;)

    OdpovědětVymazat
  2. http://chicada.blogspot.com/2010/04/mobitex-2010.html našla jsem o na tomhle blogu :) (nejepší blog o interierovym designu)

    OdpovědětVymazat
  3. mi to neprijde tak hrozny :)

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE