analog (2) animal (7) art (8) autumn (3) baby (2) bathroom (4) book (2) budejovicky manifest (2) canon eos 400D (152) clothes (3) concerts (27) články (1) design (3) diptych (10) diy (2) exhibition (3) fake polaroid (3) fashion (1) food (18) fun (21) home (10) children (3) I Didn't Take This Photo (33) ideas (15) inspiration (16) instagram (4) iphone (9) koláž (1) Kotě (9) light (14) literature (7) lo-fi (1) lomo (3) LV (auto)portréty (1) macro (2) maminka (9) morning (5) movie (2) můj život (4) music (11) myš-lenky (3) NAAB (2) nature (19) night (9) odposlechnuto (2) panasonic dmc fx-10 (56) party (1) people (24) PHOTOS (28) portraits (10) praha (3) psáno na pohlednice (3) rain (2) self-portraits (113) sky (3) slam poetry (1) sny (3) still life (26) street (4) talks (1) theatre (3) things (4) video (1) výlet (5) wall (2) webcam (38) winter (1)

2011/06/10

Hadry na tyči

antifashionisto a subaudition nemaj skříň, ale o to víc jsou IN, páč maj věšák z Ikey a na něm ČTYŘI kousky z H&M - subaudition jedny šaty ze sekáče se značkou H&M (takže trochu "vintáž") a antifashionisto tři košile modré barvy. Modrýma košilema je zásoben asi z jedné čtvrtiny jako Luke od Agnes - žádná sláva, ale já mám na sobě šaty z Topshopu (taky ze sekáče), takže se snad můžem řadit mezi fešnblogery, né?

4 komentáře:

  1. ještě si zapomněla poděkovat úžasným Káťám :-D
    byt ti závidím, chci víc fotek!

    OdpovědětVymazat
  2. A srdíčka, nezapomeň na srdíčka! :D
    Hej, ale tak to ze mě asi bude taky fešnblogerka, mám tak asi triliardu věcí z HM ze sekáčů. Asi v HM dřív dělali dobré oblečení (protože je doteď pěkné a drží) a pak zjistili, že s hadrama na podlahu vydělaj víc :D
    A s věšákem spokojenost zatím? Taky nebudem mít na novém skríň a tak si tuhle věc chci taky pořídit :D

    OdpovědětVymazat
  3. anonymní: ještě je to u krabicový a pytlovitý, chceš vidět fotky bordelu?
    Lucka: Jojo, tak jsem zaznamenala ztrátu kvality, i když v šourůmu říkali, že se to teď nosí....:)) s věšákem spokojenost, ale asi proto že tam máme tak dvacet kusů oblečení... můj ex tenhle typ věšáku taky měl, ale rozpadl se mu - měl tam toho hrozný haldy... takže když s mírou, bude to ok:)

    OdpovědětVymazat

WHAT DO YOU THINK?

TOPlist lenkaveverkova@email.cz

ČTĚTE A BAVTE SE